پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3637
-
الف
+

مدیران جشنواره «مسیر عشق» معرفی شدند

مدیران سه بخش از جشنواره «مسیر عشق» معرفی و منصوب شدند.

مدیران سه بخش از نخستین جشنواره «مسیر عشق» معرفی و منصوب شدند.

به گزارش آی‌فیلم، طی احکامی جداگانه از سوی سید احمد میرعلایی دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس«مسیر عشق» (اربعین)، سیمون سیمونیان به سمت «مدیر بخش فیلم و سریال»، حسین خورشیدی به سمت «مدیر بخش فیلم‌نامه» و احسان باقری به سمت «مدیر بخش عکس» منصوب شدند.

روابط عمومی این رویداد فرهنگی و سینمایی بخش هایی از متن احکام را به این شرح منتشر کرد:

جناب آقای سیمون سیمونیان 

نظر به تجارب ارزنده و ارتباطات موثر جناب عالی با اهالی فرهیخته سینما و تلویزیون، شما را به عنوان «مدیر بخش فیلم و سریال» جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق» منصوب می‌نمایم.

جناب آقای حسین خورشیدی

نظر به تجارب ارزشمند و شایستگی جناب عالی و جایگاه مدیریتی مراکز فرهنگی هنری کشور، جناب عالی را به عنوان «مدیر بخش فیلمنامه» جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق»  منصوب می‌نمایم.

جناب آقای سید احسان باقری 

نظر به شایستگی ،تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی در عرصه هنری کشور، جناب عالی را به عنوان «مدیر بخش عکس» جشنواره بین المللی «مسیر عشق» منصوب می‌نمایم.

معاونت تحقیق و پژوهش انجمن سینمای دفاع مقدس به مدت هشت سال، مدیر مدرسه کارگاهی فیلم نامه نویسی حوزه هنری به مدت چهارسال و معاونت فرهنگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به مدت حدود چهار سال از فعالیت های سازمانی حسین خورشیدی است.

گفتنی است نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس«مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان برای نخستین بار به صورت هم‌زمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می‌شود.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر